Přestože je vyhledávání velmi populární, uživatelé stráví většinu času prohlížením informačních zpravodajských stránek, komunikací či nakupováním.

V rámci AdWords máte možnost zobrazit Vaše reklamy uživatelům i během těchto aktivit a oslovit je tak v různých fázích nákupního cyklu. Reklamy se budou zobrazovat na stránkách našich partnerů v rámci Reklamní sítě Google.

Ve srovnání s vyhledáváním máte k dispozici širší možnosti cílení. Reklamy můžete cílit nejen na základě klíčových slov, ale také na základě zájmů uživatelů, na témata stránek či dokonce přímo na uživatele, kteří již jednou navštívili Vaše stránky.

V následujícím webináři, který se uskuteční 6. června 2013 v 10:00, se dozvíte:
  • Co je to Reklamní síť?
  • Jak začít inzerovat na reklamní síti?
  • Jaké jsou možnosti cílení?
  • Tipy na optimalizaci kampaní v reklamní síti
Webinář navazuje na sérii AdWords webinářů a opět se uskuteční prostřednictvím funkce Vysílané Hangouty (Hangouts on Air). Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, pokud v době konání opět navštívíte tento blogový příspěvek.




Jestliže se tentokrát webináře zúčastnit nemůžete, najdete jeho záznam tradičně v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se také budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci zároveň pravidelně informujeme i o nadcházejících webinářích.

O nadcházejících webinářích informujeme i na G+ stránce Pro váš byznys. Tato stránka je věnována všem, které zajímají informace z oblasti internetové reklamy, tipy na optimalizace online kampaní a nové reklamní produkty Google.

Těšíme se na Vaši účast!


Zuzana Reissová a Peter Zeman
Tým Google AdWords